پشنهاد درمان اعتیاد به گناهان جنسی

چهل روز تمرین مداوم
انسان فطرتا طالب پاکى و طهارت است. البته این مهم، بدون تلاشِ مستمر و اصولی حاصل نمی‌شود. باید صبر و حوصله را با استمداد الهى و توسل به معصومین علیهم السلام مخلوط کرد تا به قله‌ی بلند پاکی واصل شد. لطفا به توصیه‏ هایى که در ذیل بیان مى‏گردد به صورت کامل، دقیق و مستمر عمل کنید تا به امید حضرت دوست هدف به کف آید. لازم به تأکید است که کارائی این نسخه‌ی درمانی وقتی معنا می‌یابد که اولا: به تک تک توصیه‌ها عمل شود؛ و ثانیا: استمرار در عمل وجود داشته باشد. حتی بهترین نسخه‌های پزشکی نیز در صورتی کارساز خواهد بود که بیمار، تصمیم عملی و مستمرانه به مصرف دارو بگیرد.
دوره‌ی درمانی اعتیاد به گناهان جنسی حدود 40 روز است. یعنی اگر در طول این مدت توانایی ترک، احساس شد پس از 40 روز به طور طبیعی میل و گرایش به  گناه به مراتب کمتر است و کنترل آن آسان می‌شود. بطور کلی برای ترک یک گناه، فقط کافی است چهل روز بطور مستمر از آن گناه اجتناب شود. پس از چهل روز، اعتیاد و اشتیاق به آن گناه، تقلیل می‌یابد و قدرت کنترل انسان در مواجهه با گناه مزبور تقویت می‌یابد. حتی در مورد عبادت هم مثلا اگر چهل روز متوالی نمازمان ترک نشود، پس از چهل روز خودبخود انسان معتاد به نماز می‌شود و قادر به ترک نماز نیست.
افراد زیادی با عمل به همین نسخه، از اعتیاد چند ساله به استمناء، زنا ،همجنس بازی و...... نجات یافته‌اند؛ نمونه‌های عینی‌ای از این افراد نجات یافته را با چشم خود دیده‌ام